moved

papuashu.blogspot.com

Vise

09:02



20 august, statiunea 2 mai.
Pe dig cu fata mea ne spritzuim cu ochii catre un apus deosebit. Doar o liniste intarita de oboseala unui drum din Bucuresti in aceeasi zi.
La un moment dat apar 2 familii cu varste cuprinse intre 30-35 de ani, cu 3 copii, o sticla de finlandia, una de campari si vro' 2 pet-uri de bere. Se aseaza la 1 m de noi. Zgomotul exagerat al copiiilor au determinat pe toti cei 20-30 de oameni ce priveau apusul sa se mute pe plaja. Noi am ramas.
Dupa un timp, cand a devenit insuportabil, atrag atentia cu respectul cuvenit unui domn despre faptul ca devine deranjant zgomotul. A inteles, dar celalt s-a repezit din senin catre mine injurand si cu amenintari de genul ca ma arunca de pe dig, ca daca vreau sa fotografiez sau sa ma f** cu fata, sa ma mut dracului de acolo.

Doamna, (capsunaritza tocmai intoarsa in Romania, cu arfe si accent de italianca) ii explica fetei mele ca nu este normal ca sa atragem noi atentia, daca nu ne convine sa plecam, totul pe un ton parintesc. Ca asa tupeu cum avem noi numai in Romania a vazut.

Dupa alte 10 minute in care am vazut un spectacol pentru care nu platisem bilet, asta din dorinta de a-mi apara linistea mult planuita, a trebuit sa plecam noi.

Am avut un vis. In care m-am dus in vacanta intr-un loc frumos si linistit si a trebuit sa plec de acolo deoarece 2 familii de romani au venit sa imi vorbeasca despre faptul ca desi eu am ajuns primul acolo, va trebui sa plec, pentru ca asa e normal si nu poata sa isi educe copiii corect, sau pardon sa le "puna calush in gura". Eu cel care am atras atentia am fost badaran, ei care consumau bauturi alcoolice de fata cu kinderii si injurau ca la usa cortului nu aveau nici o problema, erau in familie.

21 august,statiunea 2 mai.
Merg la terasa unde dau peste catziva care dupa ceva alcoale incep sa urle la barman sa puna manele tare frate, foarte tare ca asa e fain.. ,ca ei au chef de petrecut. Da, restul nu contau. Trist e ca barmanul s-a executat in secunda 2 cu CD-ul cu Salam la combina.

Am avut un vis ca traiam in Romania.

--