moved

papuashu.blogspot.com

Monologuri

17:40



Sesiunea incepe peste o saptamana, pana atunci am gramada de predari, dupa cat am de pregatit cred ca nici al din iad nu e asa negru :D . Vor sa dau 4 examene..pfff, vor un proiect si nu mai stiu cate probleme pe langa laboratoare. Poate.
Mi-e somn si vreau iubire de la fata mea. Ma doare in paispe de restul.
Cu mai mult ca niciodata, nu am chef de perioada asta asa cum de 5 ani tot asta fac si nu mai ia sfarsit si cateodata stai sa te intrebi de ce o visezi pe Elena Ceausescu cum iti face nodul la cravata portocalie la absolvire.
Acum am chef de zacut, de culori, de frumos, de bun, de cald, de prieteni.
Zacut la geamul secretarei pana termina de uns unghiile si scuipat in par pentru ca sa obtin numarul de credite, restante si alte bucurii de studentie. Dupa ce ca nr de credite e mic, mai uita si cate un preafericit rocker de profesor sa treaca cate o nota de pe la cate vreun colocviu la o materie de care nici nu ai auzit decat dupa ce a fost trecuta in carnet (si atunci sunt dubii pentru ca e dificil sa distingi ce a scris in dreptul materii-3 litere).
Anul acesta avem un ninja la o materie. Examenul la el cred ca nici doctorantii in ingineria materii lui nu sustin asa ceva. Ne-a avertizat clar: "va luati sanvishuri ca examenul dureaza o zi. Dupa partea teoretica scrisa venim sa facem cea practica si nu plecati pana nu terminati si functioneaza". Daca era specializarea facultatii intelegeam, dar asa cred ca era de ajuns un examen normal de 2-3 ore scris.
Si alti, alti rockeri fara formatie neintelesi si cu prestanta ceausist-inginereasca.
Gri si cachi in toata frumusetea epocii de aur, totul in salile inghetzate peste care au trecut zeci de ani si generatii de pioneri
.
Noi sa fim sanatosi, iar berile reci. Sesiunea de abia incepe.