moved

papuashu.blogspot.com

Blogul s-a mutat

11:45

Incepand cu data de 23.03.08 mi-am mutat blogul aici .

Pentru cei ce ma aveau adaugati in bookmark-uri, blogroll..etc va rog faceti modificarea cu noua adresa : http://papuashu.blogspot.com .

Imi cer scuze pentru eventualele neplaceri si pentru timpul necesar modificarii, dar am considerat ca este cel mai potrivit pentru mine, in consecinta unor probleme de ordin tehnic a domeniului asta am decis dupa cateva saptamani ca e timpul pentru un nou inceput.
Posturile pana la aceasta data (23.02.08) le gasiti aici in vechea arhiva.


As mai avea cateva chestii in cap despre cum as vrea sa se desfasoare activitatea pe noul blog, dar cel mai bine ar fi sa va las pe voi sa descoperiti cu timpul daca aceasta este imbunatatita sau nu.

Multumesc pentru intelegere, sa bem un ou pentru un inceput nou!

Numai bine, papuashu!

Older Post Home