moved

papuashu.blogspot.com

Sunt bucurestean..

22:55

Articolul lui Andrei mi-a starnit o oarecare nevoie de a scrie ceva pe aceeasi tema, oarecum in completare.
Recomand intai citirea articolului lui Andrei.

--

Completarea mea este ca exista oameni care au trait ani de zile in alte orase boicotand capitala si oamenii din ea, intarind tot felul de doctrine si idei preconcepute sau sustrase din intamplari si fapte izolate (nici macar ale lor), iar cand s-a ivit sansa sa vina in Bucuresti nu au ezitat un moment. Si dupa venire tot au nemultumiri, parca cu ura bine implementata de acasa vad mereu numai jumatatea goala a paharului.
Si cand arunc o privire mai serioasa asupra lor obeserv ca sunt nimic altceva decat niste neamuri proaste care pun toata lipsa de crestere in seama lipsei de inhibitii si a libertatii de exprimare. Sa nu le atraga vreun 'bucurestean' atentia cu ceva ca iau foc si sare tzoapa din ei imediat.
Peste tot unde merg in tara am un respect deosebit pentru oameni din start. Nu ma intereseaza ca unul e moldovean, ardelean, maghiar...etc. Pur si simplu suntem oameni si ii tratez pe toti la fel. Se intampla sa imi para rau.
Ma intristez sa vad ca un om poate gandi la modul "A fost cineva acolo si a patzit nush ce....clar aia toti sunt asa...". Asta da dovada de lipsa de tact, respect si in primul rand de crestere. Daca nu a avut cine sa implementeze din primii 7 ani, acum prefera cu buna stiinta sa sara peste lucruri care cu siguranta merita, dar este prea mandru.
Prefer sa o las in formula asta decat sa il porcesc.
Cat despre cei care imi zic in fata ca bucurestenii sunt nush cum..nu le zic nimic pentru ca efectiv NU MERITA.
AM O PROBLEMA atunci ca parvenitul a venit IN BUCURESTI sa munceasca, sa traiasca si sa manance rahat. Te adaptezi bine, nu - 9522 si acasa la muma!