moved

papuashu.blogspot.com

Trupa Jukebox (Interviu)

19:57

Pe o ploaie mocaneasca, in fata Casei Nebunului (Ceausescu) s-a desfasurat Milfest 2007. In concert Jukebox, trupa care canta in emisiunea Cronica Carcotasilor. In pofida vremii foarte naspa (ploaie mocaneasca + frig) baietii din trupa (in tricou in timp ce eu avea un triplu gore-tex pe mine si caciula in cap) incinsesera o atmosfera pe cinste.
Odata cu lansarea oficiala a site-ului viatadeliceu.ro, am mers cu echipa sa luam un interviu solistului si incepusem deja sa imi blestem zilele ca mai am de asteptat o gramada pana se termina in acea ploaie de toamna. Nici vorba, nu am stat deloc, printre cadrele trase am dansat, am cantat si m-am simtit foarte bine, atunci cand am mers in spatele scenei, desi eram uzi pana la piele aveam un chef nebun si am ras toate cele 15 minute, toata durata interviului.
Va recomand sa aruncati o privire peste articolul complet publicat pe VIATADELICEU.RO : aici .

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

----------
11.

12.

13.