moved

papuashu.blogspot.com

CFR, my love

00:27

Way back from Fagaras
Ultima zi a drumetiei in Fagaras a fost una poate cu ghinion, poate cu mesaj..aa, nu, deci cu ghinion.
Dupa ce am coborat de pe munte ne-am tras sufletul la un pahar de fragute si mure timp in care mai aruncam cate o mana la vreun nene sa ne duca si pe noi pana la cea mai apropiata gara. Spre surprinderea noastra, un consatean de al nostru, curier de Bucuresti, opreste cu furgoneta, ne aruncam la colete in spate si plecam.
Imediat ne-am dat seama ca omul are o problema, nu suporta alte masini in raza a 200m in fata masinii lui. In consecinta a indoit pedala de acceleratie tinand-o la maxim apasata. Noi muraturile strivite incercam sa gasim puncte de sprijin in spate, fara succes saream ca popcornul pe colete. Dupa cativa kilometri buni isi muta greutatea corpului de la pedala de acceleratie pe cea de frana. Dupa cum a calcat si dupa cat dura imediat mi-am dat seama ca nu e bine. Nu am terminat ideea ca ne-am "suit" pe masina din fata.
Curierul nostru dupa ce s-a dezmortit a inceput sa bage carne in frigiderul femeii-sofer implicata, desi dupa cum sofa el, era de asteptat un accident.
Ma rog, trecem peste intamplare cu un oarecare "bine", prin canicula, deja arsi de soarele de creasta, ne avantam cu rucsaci, bataturi, arsuri, spre cea mai apropiata gara, aceea fiind la 5 km.
Ajunsi in gara Voila decuplam pilotul automat de la genunchi si asteptam cu nerabdarea de a sta jos personalul Sibiu-Brasov. Cu 3 minute intarziere apare o sageata albastra, opreste si toti cosashii, pescarii..etc ce il asteptau se reped pe scaune inauntru. Oarecum nedumerit ma duc la nash sa lamuresc...mda ala era personalul de BV.
In el mirosul clasic, aer conditionat...o dara de vant pe la urechi, dar moderat, peste la picioare, unditze la coate, totul in pretzul de 3 lei redus.
Dupa statia Fagaras, surpriza...sageata cedeaza laudelor insistente si se strica. CFR .."cand iti e lumea mai draga"..
Pretz a o ora, mecanicul incearca diverse manevre de accelerare, dar sageata tot in franare mergea. Fara discutii, mecanicul ia cheia de 14 si se arunca sub tren pentru a elibera manual presiunile de la frane. Pleaca si sageata intr-un final, fara prea mare alai datorita restrictilor CFR.
O zi care a durat foarte mult, foarte obositoare si imbibata de miros de peste.

1.

2.

3.