moved

papuashu.blogspot.com

Feels like..

10:53

..to be the last one..

Ultima zi din vacanta am petrecut-o intr-o comuna numita Liliesti, Jud. Prahova. Vecina cu orasul Baicoi.
Cum am ajuns, mi-am adus aminte de duma celor de la Radio 21 "Pentru ca in Austria exista un orasel numit Fucking (mai mult sau mai putin scris asa), romanii s-au gandit sa infiinteze BAIcoi! " Pe buna dreptate, glumele se contureaza in jurul a unui haos rutier prahovean, unor constructii derapanate, carpite si alimentarelor de trotuar. Nimic de fotografiat in zona, cu exceptia gradinii superbe a gazdei si a trandafirilor acesteia, obiectivul meu nu a vizat nimic. O zi am zacut intr-un hamac privind spre cer, sorbind din cand in cand din corcodushele zemoase si hranindu-ma cu pere proaspat culese.
Bine am revenit in Bucuresti, sa traiesti, pe baricade sa muncesti!
De sesiunea de toamna nici sa nu vorbesti :D
..

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.